неделя, май 03, 2009

Магическото око




         Моите срещи с прословутите Магически очи - I и II, датират от 1997 г. С една книжка в странен формат, с незнание за прелестите на 3D - то и дълги, дълги поредици  от втренчване, разфокусиране, приближаване и отдалечаване на отпечатаните обекти.               
   Оттогава съм пленена от ярките, вълшебни 3D изображения и възторжено ги препоръчвам на близки и далечни. Някои успяват да ги визуализират почти веднага, други и досега не са. Личният ми опит показва, че е важна настройката. Подхождам към стереограмите с търпение и очакване за приятно преживяване. Изпитвам огромно удоволствие от това да се вглъбя в поредица изображения и да извлека от тях триизмерната им красота. 
         Споделям с Вас няколко от топ стереограмите си в два поредни поста - I и II.
         А що е то стереограма и има ли тя проявление при вас? 
      На този въпрос ще отговори препратката през заглавието на настоящия пост, както и практическите Ви занятия. 

         С пожелание за 3D преживявания!



1 коментар:

  1. на мен ми отне 4-5 дена докато видя първата си стереограма, но бях упорита, и сега ги фокусирам без проблем. страхотни са!

    ОтговорИзтриване